Van alles en nog wat. - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Van alles en nog wat. - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Van alles en nog wat.

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

26 Januari 2015 | Australië, Innisfail

Het wordt weer even tijd voor een update. Het kan nu nog mooi voordat ik naar bed ga.

Oud en nieuw heb ik op Mission Beach gevierd met ongeveer 40 mensen van het hostel. Dat was erg gezellig. Ik heb in een hotel geslapen waar we een kamer hadden geboekt voor 4 personen. We hebben er uiteindelijk geslapen met 6 personen. Ik werd wakker en toen lagen er ineen keer 6 mensen.
Het was erg gezellig. Ik ben er in de middag gekomen we hebben toen in het zwembad gezwommen dat naast onze kamer lag. In de avond rond 12 uur zijn we naar het strand gegaan dat op loopafstand lag. Daar zijn we samen het nieuwe jaar ingeluid. Er was geen vuurwerk op het strand misschien maar 2 of 3 vuurpijlen ofzo. Daarna zijn we weer terug gegaan naar het hotel en hebben we een nieuwjaarsduik gehad in het zwembad wat helemaal NIET koud was.
De volgende dag heb ik samen met een paar anderen op het strand gelegen en in de zee gezwommen. Aan het einde van de dag was ik wel verbrand. Maar het was een super oud en nieuw dus niet zo heel erg.

In de week daarna heeft het de hele tijd heel veel geregend. Gewoon aan een stuk door. Het was toen wel saai om gewoon in het hostel te zijn want hier is niks te doen wanneer het regent. Wanneer het hier regent blijft het gewoon warm dus toen het weer droog werd na een week en de zon ging schijnen kon je het gras gewoon zien groeien. Dat is wel erg grappig. Als je dan terug komt van het werk zie je gewoon dat het gras langer is dan de dag ervoor.
Vorige week zondag zijn we naar het zwembad gegaan. Toen we er heen gingen scheen de zon nog mooi en toen we bij het zwembad waren werd het bewolkt en even later ging het heel hard regenen en onweren. We moesten toen allemaal het zwembad uit. Na een uurtje konden we er weer in en toen waren er al heel veel mensen weggegaan dus we hadden mooi de ruimte in het water.

Afgelopen donderdag heb ik op het werk de hele dag dozen ingepakt. Het gaat nu soms wel iets sneller dan in het begin. We hebben heel veel bananen nu doordat het vaker regent en door de warmte groeien de bananen heel snel.

Zaterdag hebben we een feestje gehad hier. Met ongeveer het hele hostel zo ongeveer 80 mensen. Dat was erg gezellig. We hadden een buikschuifbaan waar ik nu nog steeds spierpijn van heb.
Vandaag was het Australia day, we hoefden dus niet te werken dus heb ik gezonnebaad in de tuin en genoten van een lekker dagje vrij. Morgen moet ik wel weer werken. Ik hoef nu nog maar 7 weken te werken en dan kan ik lekker weg uit Innisfail:)

  • 26 Januari 2015 - 17:17

    Herman En Frea Coes:

    Hi Lianne,leuk weer wat te lezen over de Australiese gebeurtenissen !! Wat heb Je een mooie Lange zomer ,al is het met de regen misschien niet altijd zo fijn ,maar nergens is het perfect,zelf in Australië niet . Het is hier behoorlijk wat graatjes minder,maar wij mogen niet klagen,koud,maar wij hebben de laaste weken ook de zon veel gezien !!! Wij wensen je nog voor 7 weken een goeie benanen tijd toe en ook verder celebrate life !!! Groetjes van uit Canada

  • 26 Januari 2015 - 19:27

    Tiny Spoelman:


    Hoi Leanne,
    Leuk om weer wat van jou te lezen. Zo te 'zien' gaat het jou daar nog steeds goed. Fijn!
    Dus nog maar 7 weken werken, wat gaat dat toch snel. En dan............ lekker genieten en het land verkennen zeker.

    Zo je ziet is ons mailadres veranderd.

    Groetjes Tiny

  • 27 Januari 2015 - 10:47

    Eva Boschieee:

    ik ben blij dat je daar het leuk heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo je allerliefste zusje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28 Januari 2015 - 10:41

    Jeannette:

    Hoi Leanne,

    Fijn om weer eens van je te horen.
    De tijd gaat inderdaad wel heel snel, en gezellig al die feesten met heel veel
    mensen.
    Op die manier heb je straks kennissen over de hele wereld! Altijd handig!
    Ik hoop dat je nog veel plezier hebt daar, maar dat gaat volgens mij zeker lukken.

    Groeten van ons allemaal uit Haarle!

  • 17 Februari 2015 - 11:05

    Luuk En Corrie Schumer:

    Hoi leanne fijn dat het met jou goed gaat,hier ook alles goed en al vast gefeliciteerd met je verjaardag.Wij hopen dat je nog een fijne tijd heb en wij volgen jou zeker daar groet corrie en luuk doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Innisfail

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 20223

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: