Eerste blog - Reisverslag uit Daarle, Nederland van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Eerste blog - Reisverslag uit Daarle, Nederland van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Eerste blog

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

07 Augustus 2014 | Nederland, Daarle

Nu moet ik ook maar eens beginnen met het schrijven van het blog.

Vanmiddag vertrek ik naar schiphol met mijn ouders broertjes en zusje, half 10 vanavond vlieg ik eerst naar Dubai en van daar vlieg ik naar Sydney, in totaal duurt de hele reis ongeveer 24 uur.
Ik heb eerst een week een Ultimate Oz, daar helpen ze mij met de basisdingen (bankrekening, simkaart enz.) En ga ik ook leuke dingen doen, dofijnen spotten, sandboarden, kampvuur, bushwalk en nog meer leuke dingen.
Na die week heb ik een cowboy(girl) cursus, daar word ik opgeleid tot een echte Jilleroo en ik leer paardrijden, veedrijven, lassowerpen, schapen scheren, koeien melken, hekken bouwen etc.
Als ik klaar ben met die cursus en een echte cowgirl ben vlieg ik naar Caïrns in het noorden en vandaar ga ik langs de kust naar beneden naar Adelaide en zo weer terug naar Nederland (maar dat duurt nog even).

Nu heb ik alles al in mijn backpack gedaan, eerst had ik veel te veel en paste alles er niet in. Dus moesten er wel een paar dingen uit en nu past het helemaal :)

Ik ben dus helemaal klaar voor mijn reis, hoe dichter bij het komt hoe spannender het wordt maar ik heb er nog steeds heeel veeel zin in :).

Op deze blog wil ik wel regelmatig wat schrijven dus dan kunnen jullie mij ook volgen als jullie willen.

Veel leesplezier en tot over een jaartje.

  • 07 Augustus 2014 - 13:23

    Wilma Borsje:

    Leuk eerste verslag meid, ontzettend veel plezier en fantastische ervaringen toegewenst!

  • 07 Augustus 2014 - 14:46

    Herman En Frea Coes:

    Hi Leanne,dat lijkt mij heel leuk om jou te volgen !! Eerst hoop ik dat je een hele goeie reis hebt ,leuke ontvangst in Australie ,Goed slaapt en dan gaat het echt gebeuren !!! Het aller beste toe gewenst !!ik kan niet wachten om nieuws van jou weer te lezen,zooooo leuk !! Groetjes oom Herman en tante Frea

  • 07 Augustus 2014 - 15:00

    Fam. Jurjens:

    Hoi Leanne, we gaan je volgen hoor! We wensen je een goede reis en heel veel plezier! Groeten, guus, hugo, erik en marja

  • 07 Augustus 2014 - 15:04

    Melissa Schoppers:

    Heej leanne!

    Wat super vet dat je dat gaat doen. Ga je helemaal in je eentje?
    Super spannend zeg! Heel veeel plezier en geniet er van!!
    Dat gaat vast wel lukken aan de andere kant van de wereld!

    Liefs,
    Melissa schoppers
    (je oude voetval-team genootje)

    Ps ik ga je zeker volgens als ik heb uitgevonden hoe dat moet haha :D

  • 07 Augustus 2014 - 16:21

    Alinda:

    Ik wist niet dat je naar Australie ging om een cowgirl te worden, dat is nog eens leuk. Geniet ervan en met deze blog kunnen we mooi op de hoogte blijven met wat je daar allemaal uitvreet:)
    Groetjes Alinda

  • 07 Augustus 2014 - 16:41

    Hilde Kappert :

    Hey Leanne.
    Een hele goede reis gewenst!!!
    Wij gaan je zeker volgen!!

    Veel liefs

  • 07 Augustus 2014 - 18:25

    Marian Smit :

    Leanne, heel veel plezier! ik verheug me op de rest van de verslagen. wens je veel ervaringen toe waar je de rest van je leven plezier van zult hebben!

  • 07 Augustus 2014 - 22:16

    Geri Poorterman:

    Ontzettend veel plezier met deze prachtige uitdaging. Geniet!
    groetjes van familie. Poorterman, Dalvoordeweg Daarle

  • 07 Augustus 2014 - 22:29

    Opa En Oma Kleinjan:

    Hoi Leanne, op t.v. gezien dat je nu vliegt, goede vlucht en veel liefs opa oma

  • 07 Augustus 2014 - 23:28

    Gerda Van Deursen:

    Leanne, heel veel plezier en hopenlijk heeeeel veel positive ervaringen. Geniet ervan. We gaan je volgen.

  • 08 Augustus 2014 - 03:01

    Tante Teresa:

    Hi! Hope you have a great flight! And that your first week will be wonderful looking forward to reading about your adventures on the blog! Love and prayers from oom Dirk too!:-)

  • 08 Augustus 2014 - 11:32

    Eva Bosch:

    heey lieve zussie
    ik ga je zeker heel erg missen. jij staat nu ook in de krant. jij ziet het vast wel vanavond, want mama heeft een sms gestuurd met een foto van jou stukje. en ik vond het helemaal top dat je ook over mij schreef.

    xxx Eva

  • 08 Augustus 2014 - 11:55

    Astrid:

    Hey Leanne, was gezellig zaterdagavond!
    Een hele goeie reis toegewenst en
    wij gaan jou ook zekers volgen.
    Groeten van de Poortermannegies

  • 08 Augustus 2014 - 14:37

    Marijke:

    heey Leanne,

    Ik denk dat je al druk aan het reizen bent!
    Maar ik wens jou nog hele goede reis toe en heeeel heeel veel plezier!
    En ik ga je volgen! hihi

    groetjes Marijke x

  • 08 Augustus 2014 - 20:02

    Linda Kleinjan:

    Hoi Leanne! Geweldig wat je gaat ondernemen het komende jaar! Vandaag stond je al uitgebreid in de krant! Een hele goede reis gewenst en het ga je goed het komende jaar! Wij volgen je via je blog! Veel suc6!! :) groetjes!

  • 08 Augustus 2014 - 20:08

    Meta Kamphuis:

    Hallo Leanne,

    Als je dit leest ben je al weer aan de grond. Ik wil je heel veel succes wensen met jouw bijzondere reis! Een hele onderneming. Via je oma zal ik wel op de hoogte blijven, maar ik zal regelmatig even wat lezen. Ontzettend veel plezier!!! Groeten, Meta Kamphuis

  • 08 Augustus 2014 - 21:27

    JOHAN HALLINK:

    Leanne,
    We wensen jouw een heel goede tijd toe in Down Under, een prachtig werelddeel, een geweldige beleving voor je, we kunnen er een beetje over meepraten.
    We zijn er 5 keer geweest en gaan er van 6 oktober tot 10 november weer naar toe als Poetin tenminste geen rare dingen uithaalt.
    By the way in Cairns heeft Erik Jan bijna 10 jaar gewoond.
    Nogmaals veel plezier, .Dinie en Johan Hallink

  • 08 Augustus 2014 - 21:47

    Jeannette:

    Hoi. Als het goed is, ben je nu geland.
    Heel veel plezier.
    We blijven je zeker volgen.
    Groeten uit Haarle

  • 08 Augustus 2014 - 23:06

    Laura:

    We gaan je zekers volgen Leanne.

  • 09 Augustus 2014 - 14:18

    Opa En Oma:

    Hoi Leanne,
    vanmorgen van Mama gehoord dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je al met een Duits meisje kennis hebt gemaakt. geeft een goed gevoel. vannacht hebben we logeetjes gehad Eva, Finn en Loïs. groetjes ons

  • 11 Augustus 2014 - 19:20

    Tante Anja:

    Hoi leanne
    mama heeft een paar foto's van jou doorgestuurd, waar je in Sydney staat voor dat prachtige gebouw.
    Geniet ervan en we volgen je xxx tante Anja

  • 14 Augustus 2014 - 12:33

    Tante Jennet:

    Hoi Leanne,
    Fijn dat je goed bent aangekomen,en dat de reis goed is gegaan.
    We hebben al foto's gezien vanuit Sydney,geweldig mooi.
    We blijven op de hoogte via je web log
    groetjes Fam Grondman"

  • 21 Augustus 2014 - 19:28

    Tiny Spoelman:

    Hallo Leanne,

    Al even geleden las ik je verhaal in de krant. Goed van je dat je dit onderneemt.
    Ik ga je zeker volgen.
    Vanmorgen op de verjaardag van Anja zei je moeder dat je foto's op facebook hebt staan.
    Ik heb jou gevraagd om 'vriend' met mij te worden , alleen zo kan ik toch je foto's zien?
    Zou je dat willen doen?
    Voor het geval je niet precies weet wie ik ben, ik ben een vriendin van Anja uit Den Ham.
    Anders vraag je moeder maar.

    Zeg veel succes daar in Australie en geniet er van!
    Niemand pakt je deze ervaring weer af!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Daarle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1946
Totaal aantal bezoekers 20239

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: