Myella farm - Reisverslag uit Baralaba, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Myella farm - Reisverslag uit Baralaba, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Myella farm

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

21 Maart 2015 | Australië, Baralaba

Vrijdag ochtend ben ik dus om half 7 aangekomen in Rockhampton. Bij de busstop had ik gekeken naar een hostel. Die was op een halfuur lopen. Daar wilde ik toen eerst heen lopen want in een taxi had ik geen zin want dan zou het heel erg duur zijn. Toen bood een meneer mij een lift aan want dan hoefde ik niet te lopen :D Hij heeft mij toen naar het hostel gebracht.
Daar moest ik nog even wachten met inchecken want de kamers waren nog niet schoon. Toen zag ik een folder van de Myella farm. Dat leek mij wel interessant want dat was een boerderij in de outback. Dat wilde ik dan doen op zaterdag en zondag. Maar dat was niet mogelijk want dan had ik geen lift daarheen. Toevallig waren de eigenaars in de stad dus die hebben mij toen om 11 meegnomen daarheen en toen ben ik tot zaterdag middag gebleven.
Op die farm heb ik een koe gemolken met de hand, paardgereden, kalfjes de fles gegeven, motorrijden en hekken gemaakt.
Het was allemaal erg leuk om te doen. Het was superwarm daar. Op het warmste moment was het ongeveer 36 graden.....
Ik had daar ook een eigen kamer helemaal voor mijzelf. Met een twee persoonsbed. Ik heb toen ook heerlijk geslapen. Geen stapelbed die wiebelde als de persoon erboven bewoog ofzo. Heerlijk.
Het was een hele grote farm. 5 km lang en 2 km breed. Heel erg groot. En ook supermooi. Ik heb daar ook veel kangaroes gezien en ook weer grote spinnen. Die spinnen waren gelukkig allemaal erg ver van de kamer vandaan. Er waren alleen salamanders in mijn kamer maar die gingen toch weg zodra er iemand aan kwam.
Op zaterdag tegen de avond ben ik weer terug gegaan naar Rockhampton en ben ik de volgende dag naar Agnes water gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Baralaba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 20228

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: