Laatste dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Laatste dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Sydney

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

03 Juni 2015 | Australië, Sydney

Na de 6 day rock patrol tour ben ik naar Sydney gevlogen op vrijdagmiddag. De vlucht duurde 2,5 uur, we kregen eten en er zat een tv op de stoel dus dat ging super. Dit was mijn laatste binnenlandse vlucht.
In Sydney werd ik de eerste paar ochtenden om 6 uur wakker want dat was ik nog gewend van de tour. Ik heb in Sydney vooral veel rondgelopen want de laatste paar dagen in Australië wilde ik niet spenderen met in bed liggen of in het hostel zijn. Het weer was die dagen ook mooi dus dat was mooi meegenomen.
Deze dagen was er een lichtshow in de stad. Vivid Sydney. Dan zijn heel veel gebouwen verlicht. Heel erg mooi om allemaal te zien en supergaaf.
Ik ben een dagje naar de dierentuin geweest. Die was midden in de stad en erg klein. Daar was ik met een uurtje weer buiten dus het was niet zo heel bijzonder.
2 keer heb ik afgesproken met een meisje die ik nog kende van Innisfail. We hebben wat gedronken samen en ik ben met haar naar Vivid Sydney geweest. Het was erg gezellig.
De laatste dag ben ik langs de Harbour Bridge en het Opera House gegaan. Ik heb langs de kust gewandeld. En in de middag heb ik ergens gegeten. Een steak, in de middag ben ik toen naar het vliegveld gegaan en vandaar naar Amsterdam gevlogen met een stop in Bangkok en een overstap in Dubai.

  • 11 Juni 2015 - 09:41

    Abraham Mengele:

    Mooie laatste reisverslag Leanne!! Ik ga zelf aanstaande Dinsdag terug naar Australie, en ik heb inmiddels al werk gevobden bij een Nederlandse boer in Victoria!

    Groetjes,

    Abraham Mengele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 20233

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: