Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen! - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen!

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

14 December 2014 | Australië, Innisfail

Het is al een hele poos geleden dat ik op de blog heb geschreven. Hier gaat het nog steeds prima. Het wordt hier ook steeds warmer. In de nacht slaap ik met de airco aan en zelfs dan hoef je geen deken over want het is nog steeds erg warm..
Hier in Innisfail ben ik een keer naar de paardenraces geweest waar ik heb gewed op Hittemahottamus. Ik vond het een leuke naam dus daarom heb ik daarop gewed :) Helaas werd hij/zij een na laatste....
Halloween heb ik hier ook gevierd. Samen met 2 meiden van mijn kamer heb ik me verkleed als mummie. Dat was ook erg leuk.
Met het werk ben ik nu halverwege. Ik hoef nu nog 3 maanden en die zullen ook zo weer voorbij zijn. Dan kan ik lekker al het geld dat ik heb verdiend uitgeven aan leuke dingen tijdens mijn reis :)
Ik moet met het werk nu ook vaak de dozen inpakken. Ik doe er 30 in een uur, wat ik al erg veel vind. De "professionele" pakkers doen er ongeveer 50 of meer in een uur. Dat vind ik wel erg veel. Ik weet niet of ik dat ooit ga halen. Het pakken is ook wel prima om te doen het is alleen erg warm. Met het sorteren zitten mijn handen steeds in het water en dan koel ik af en dat is wel lekker.
Ik kom met het werk ook erg veel dieren tegen. Ik heb een slang, kangaroes, wallabie, muizen, babyratjes die nog kaal en roze waren, insecten waarvan ik de naam niet weet en erg veel kikkers. Vorige week zagen we een kikker die groter was dan mijn hand en die bezig was een andere kikker op te eten. Je zag 2 poten uit zijn bek steken. Was wel een leuk gezicht.
Vorige week zaterdag heeft het hier heel hard geregend en geonweerd, het grasveld in het midden van het hostel was zo ongeveer in een zwembad veranderd. Er lag een dikke laag water, daar konden we mooi op buikschuiven wat erg leuk was maar wel zorgt voor flinke spierpijn de volgende 3 dagen.
Afgelopen vrijdag had ik een Christmas party op het werk. Met iedereen die daar werkt hadden we een barbecue. Het eten was erg lekker en het was erg gezellig.

Dit is mijn update van alles en nog wat. Vooral door mama kont het dat ik dit schrijf.

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast.

  • 14 December 2014 - 14:13

    Sientje Kok:

    Hallo Leanne zo te zien gaat het goed met jou .Leuk dat je schrijft over alles wat je daar allemaal ziet en beleefd ik hoop dat je nog een fijne tijd hebt daar. Ik wens je fijne feestdagen en een mooi 2015.
    Groetjes van de kanaaldijk en tot ziens !!!

  • 14 December 2014 - 14:31

    Janine:

    hoi Leanne,

    Geweldig om te lezen dat het je daar zo goed gaat,.....maar dat is me op Facebook ook al duidelijk geworden hoor

  • 14 December 2014 - 21:57

    Jeannette:

    Heeeey Leanne.

    Super om weer wat van je te lezen! Wat een weertje heb je daar. Bbq met kerst,
    dat hebben we hier nog nooit beleefd. Hier hebben we echt winter/herfstweer. Koud
    en voornamelijk nat. Sint is weer terug naar Spanje. Dat wou ik nog vragen: hebben
    ze bij jou ook zoiets als Sinterklaas? Wij wensen jou ook fijne dagen, en een goed
    2015.

    Hartelijke groeten uit Haarle

  • 15 December 2014 - 11:00

    Gerrie En Dieks Schooten.:

    Hallo Leanne, wat fijn om steeds goede berichten van jou te lezen, en wat heerlijk, dat mooie en warme weer daar. Nog even een paar maandjes doorwerken en dan nog lekker genieten en Australie verder verkennen. Goede Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar toegewenst !!
    Groeten van Gerrie en Dieks Schooten.

  • 15 December 2014 - 22:43

    Tiny Spoelman:

    Hoi Leanne

    Leuk dat je weer schrijft, goed idee van je moeder. Wat gaat het toch snel, alweer 3 maand bij de bananenpluk. Je kunt nu weer aftellen en daarna nog meer genieten.
    Alvast hele fijne feestdagen en jaarwisseling toegewenst.
    Groetjes uit Den Ham

  • 27 December 2014 - 22:25

    Herman And Frea Coes :

    Hallo Lianne,ik zag het weer te laat,maar beter te laat dan nooit hè !! Wij hopen dat je hele fijne kerstdagen hebt gehad ! Dat is wel een hele andere sfeer daar dan dat het is in Holland denk ik.Met kerst aan het strand of wat je ook hebt gedaan ,in plaats van een winterjas en bij de kachel.Zo leuk om je foto's telkens te zien!!! Jij ziet er altijd zo happy en zonnig uit,dat het zelfs mij nog vrolijk maakt

  • 27 December 2014 - 22:38

    Herman En Frea Coes:

    het lijkt dat de tekst maar over gekomen is . Zijn er meestal de zelfde mensen in het hostel,of verandert dat telkens ? Wij wensen je nog een hele gezellige en zonnige tijd in Australië !! Een hele gezellige jaar wisseling en voor 2015 veel genieten en gezondheid

  • 03 Januari 2015 - 00:46

    Aleida :

    He Leanne

    Een heel gelukkig en gezond 2015 ..
    Gaaf dat je weer wat op je site heb verteld over je belevenissen ..
    leuk om te lezen
    Nog heel veel plezier daar

    Hartelijke groeten

    Aleida Imhof

  • 29 Januari 2015 - 17:43

    Johan Hallink:

    Dag Leanne,

    We hebben daar (Cairns) de maand december verschillende keren meegemmakt, aan die benauwende tropische hitte wen je nooit.
    De kikker waar je over schtijft is een caintod, geimporteerd om de schadelijke insecten in de cainplantages op te eten.
    Ze zijn een plaag geworden en hebben geen natuurlijke vijanden, ze scheiden bij gevaar een soort gif af.

    We wensen je nog een aangenaam verblijf toe daar aan de oostkust.

    Gtoet Dinie en Johan Hallink

  • 16 Maart 2015 - 12:14

    Leannne Bosch:

    Hoi Leanne - ik ben je moeder heel dankbaar dat ze je pusht om te schrijven! Ik lees je verslagen heel graag.... en nu nog wat foto's want ik doe niet aan Facebook. Ik ben ook op reis..ben bij mijn zus maar dat wist je misschien. Zal proberen wat foto's te appen maar op dit moment is alles maar een beetje grijs en somber dus geen foto waard. Ben dinsdag hier aangekomen maar nog niets gedaan... moest nog werken. Dat kan allemaal on-line wat fijn is. Nu heb ik alles af en dat is nog veel fijner! Veel plezier daar in de warmte - hopelijk niet al te ... ik kijk uit naar je volgende verslag. Groetjes Sue

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Innisfail

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 20243

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: