Agnes water - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Agnes water - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Agnes water

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

24 Maart 2015 | Australië, Agnes Water

In Agnes water heb ik op zondagmiddag eerst gekayakd. (In een kayak varen) Dat was na 3 uur en toen heb ik heel veel dolfijnen gezien. Er waren 2 of 3 die helemaal uit het water sprongen en ook erg veel die ik alleen met de rug of vin zag. Het was wel heel erg cool om te zien. Ze waren aan het jagen en toen zag je ook soms de vissen uit het water springen.
Op de terugweg zijn we een keertje gestopt en toen kregen we een klein glaasje wijn met chips en een plak (of meer) cake. We zouden ook de zonsondergang kunnen zien maar het was erg bewolkt dus dat hebben we dus niet helemaal kunnen zien.
Gisteren heb ik in de ochtend gesurfd :D We hebben eerst uitleg gekregen over hoe je dat moet doen enzo. Toen moesten we het zelf proberen in het water. In het begin was het wel erg lastig want toen wist ik nog niet wanneer ik moest gaan staan. Na een poosje had ik het wel door maar ik heb alleen met mijn knieen op het bord gezeten. Ik heb 1 keertje 2 seconden gestaan. Dat vond ik zo supercool en was ik heel erg trots op. Ook al heeft niemand het gezien denk ik.
De golven waren ook erg hoog dus dat was niet zo ideaal voor de eerste keer maar het was nog steeds supergaaf om te doen.
Na het surfen heb ik een fiets gehuurd en ben ik naar 1770 gefietst. Dat was 5 km heen en 5 km terug. Het was ook steeds berg op en berg af dus soms wel heel erg zwaar. Vooral als je geen conditie meer hebt. Maar het was wel erg leuk om te zien en te doen. Helemaal aan het einde was ik bovenaan de berg waar je kon kijken op hetzelfde gedeelte als waar ik de dolfijnen heb gezien. Die heb ik nu niet weer gezien maar ik heb wel schildpadden gezien.

Vanmorgen ben ik met de bus naar Hervey Bay geweest. Hier ga ik morgen naar Fraser Island. 3 dagen en 2 nachten :D

  • 24 Maart 2015 - 20:01

    Herman En Frea Coes:

    cool,cool,wat heb je opnieuw mooie dingen gedaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Agnes Water

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 20255

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: