Innisfail - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Innisfail - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Innisfail

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

31 Augustus 2014 | Australië, Innisfail

Dit bericht schrijf ik vanuit Innisfail op de laptop van een kamergenoot uit Canada :)
Ik ben hier donderdag heen gegaan met een bus van de Greyhound. Dat is een bekende busbedrijf die door heel Australie reis.
Hier ben ik dus donderdag aangekomen. Ik ben toen naar een hostel gegaan die speciaal is voor backpackers die werk zoeken. Want hier helpt het hostel daar ook aan mee.
Toen ik hier voor het eerst kwam vond ik het allemaal wel tegenvallen. Want ik dacht dat Innisfail wel een bruisende stad was maar het is wel een beetje oud en dat viel mij wel tegen. Ook moet je in het hostel voor je eigen kookgerei zorgen. Wat ik dus helemaal niet heb. Gelukkig zit hier ook de Kmart waar je goedkoop een pan kunt kopen voor $5,50 dus heb ik dat maar gedaan.
Op donderdagavond heeft er iemand van het hostel gekookt want dat doen ze hier wel vaker voor een grote groep. Dus ik hoefde de eerste avond geen eten te koken :)
Op vrijdag had ik niet zo veel te doen. Ik heb eerst heel lang in bed gelegen. 'smiddags heb ik met een groepje van het hostel gevolleybald. Dat heeft ook de hele middag geduurd en 's avonds heb ik weer eten gekregen (je moet wel een deel van de boodschappen betalen). En dat was ook super lekker. Crepes met aardbeien, sinaasappel, appel en banaan.
's avonds hebben we met ongeveer een halve/kwart hostel buiten gezeten. Gedronken en gepraat en daarna zijn we nog naar de disco geweest. Het was allemaal heel gezellig en zo leer je de mensen ook wel kennen en dat is ook mooi.
Gisteren heb ik 2 bedrijven een mail gestuurd met de vraag of ik daar kon werken want ik had 2 meiden gesproken en die hadden gewoon een paar bedrijven gebeld. Van 1 bedrijf kreeg ik meteen een antwoord terug dat ik de manager moest spreken. En dat ze wel gingen proberen om iets te regelen voor mij. Nu ga ik daar morgen heen. Dus ik ben in de buurt van een baantje :D en dat moet ook wel want zoveel geld heb ik niet meer.
Vanmiddag ben ik met een groepje naar het strand geweest. Het water is hier wel lekker warm. Je kunt gewoon het water inlopen. Zo lekker. Veel beter dan het water in Nederland. Daar zijn we ook een hele middag geweest en hebben we ook heel lang gevolleybald met nog anderen die ook op het strand waren.
Gisteren had ik teveel spaghetti gekookt dus die kon ik vanavond gewoon weer opwarmen en had ik weer een goede maaltijd. Je leert wel om creatief met eten te zijn als je voor je eentje moet koken. Maar dat vind ik geen probleem want ik vind het wel leuk om te koken.

De foto's van het Great barrier Reef heb ik ook geplaats bij het stukje van het Great Barrier Reef.

  • 31 Augustus 2014 - 12:54

    Opa En Oma:

    mooi dat we weer wat van je horen groet opa en oma

  • 31 Augustus 2014 - 15:34

    Marjan:

    Ha leanne, je hebt al meer beleeft in 3 weken dan ik in mijn leven. Ha ha. Maar wat ik me afvraag is (domme vraag misschien) maar heb je een doel waar je heen wilt, heb je thuis plekken uitgezocht wat je wilde zien? Dus nu eerst geld verdienen en dan verder trekken? ? Heel veel succes en werkse hoop ik. Groetjes uit een buiig Daarle. Maar we krijgen nu mooi weer hoop ik.

  • 31 Augustus 2014 - 20:45

    Tante Anja:

    Leanne

    Wat een belevenis, je schrijft mooie verhalen, je kan altijd nog schrijfster worden als je na een jaar terug bent, ha ha
    De foto's zijn prachtig dan zal het in het echt nog mooier zijn geweest.
    succes met het vinden van een job, en succes met je gesprek bij het bedrijf.
    groetjes tante Anja

  • 31 Augustus 2014 - 22:18

    Anja Kleinjan:

    Leuke verhalen Leanne, mooi dat het goed gaat! Veel te zien en te beleven! Veel plezier daar en hoop dat je snel een paar dollar gaat verdienen, kun je weer wat uitgeven! Succes daar!

  • 01 September 2014 - 15:25

    Tiny Spoelman:

    Weer een mooi verhaal hoor. Ik ben er even lekker voor gaan zitten met een
    bakkie koffie erbij.
    Gezellig toch. De foto's van de vorige keer moet ik nog bekijken.
    Succes bij/met het gesprek voor een baan. We zullen aan je denken!

  • 02 September 2014 - 09:59

    Hendriëtte Burger:

    Leanne leuk om jou reisverhalen te lezen en jou foto's te kunnen bekijken! Veel plezier en succes met het vinden van werk.

  • 03 September 2014 - 18:05

    Jeannette:

    Hoi Leanne,

    Goed om te lezen dat het goed met je gaat.
    Met koken redt jij je vast wel, als ik de verhalen van je moeder
    moet geloven.
    De foto's waren inderdaad prachtig!!
    En met dat werk komt het ook wel goed. Jij weet wel van aanpakken.

    Groeten van de hele fam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Innisfail

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 20250

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: