Nog steeds Innisfail.... - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Nog steeds Innisfail.... - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Nog steeds Innisfail....

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

09 September 2014 | Australië, Innisfail

Inmiddels zit ik al anderhalve week in Innisfail. Ik heb nog steeds geen baantje maar ik denk dat het wel een keer komt binnenkort. Ik blijf hoop hebben en vertrouwen dus het komt wel goed.
Vorige week maandag ben ik bij de 2 bananen farms geweest. De manager van het hostel zou mij daar eerst heen brengen maar op maandag zei hij dat het niet mogelijk was en dat hij morgen waarschijnlijk wel kon. Dat wilde ik dus niet dus ik heb een taxi genomen. En ben daar zelf heen gegaan. De rit koste 25 dollar, en daar twijfelde ik wel aan want als ik dan ook weer terug moest koste het weer 25 dollar. De taxichauffeur zag dat ik twijfelde dus zei hij ik doe het voor 20 dollar. En toen heeft hij mij daarheen gebracht. Daar heb ik de manager gesproken, hij wilde mij wel aannemen maar hij had geen plek dus hij neemt contact met mij op zodra hij wel een plek heeft. Hij gaf mij ook het adres van een andere farm waar ik toen ben heengeweest met de taxi. Die rit koste iets van 49 dollar maar ik had maar 27 dollar bij me. Toen ik dat tegen de taxichauffeur zei was dat ook wel goed dus ik heb weer korting gekregen. Bij de farm aangekomen heb ik de eigenaar gesproken, ik vertelde dat ik op zoek was naar een baan. En hij zei dat hij er misschien 1 had in 2 weken en hij zou mij dan een sms sturen. Toen heeft hij mij ook weer terug gebracht naar het hostel.
De mensen hier zijn echt super vriendelijk en willen alles wel doen heb ik die dag wel ontdekt. Dat voelt wel heel fijn en dan voel je je ook welkom. Op straat lachen ze ook gewoon naar je terwijl het wildvreemden zijn en dat voelt ook erg fijn. Ze accepteren iedereen gewoon hier.
De volgende dag ben ik naar een andere farm gelopen, dat was ongeveer 30 minuten. Met zeeen van tijd is dat helemaal niks. En het was ook wel mooi dan zie je ook wat van de omgeving. Daar aangekomen bleek het dat het dicht was. Maar er hing wel een spanddoek met een emailadres erop. Dus het was niet voor niks. Toen kwam ik de taxichauffeur ook tegen die mij voor 20 dollar naar de farm heeft gebracht en hij vroeg of ik een baantje heb gekregen. Dat had ik dus niet en toen gaf hij mij gewoon die 20 dollar weer terug. :D

Voor de rest doe ik hier niet zoveel, ik heb een heel relax leventje nu en kan alles zelf bepalen. Dat is ook wel lekker. Ik loop hier gewoon heel veel rond om te kijken wat er allemaal is, er is hier helemaal niet zoveel te beleven. Er is wel een kleine winkelcentrumpje waar veel winkels zijn en daar loop ik soms ook gewoon door om te kijken wat ze daar dan verkopen en ik koop dan niks want ik heb het toch niet nodig maar zo verdrijf ik de tijd wel een beetje.

Foto's zet ik hier niet meer op want dat is zo'n gedoe en het uploaden duurt heeeeel lang. Dus zet ik de foto's nu op facebook. Ik heb het openbaar gemaakt dus dan kun het ook zien als je geen facebook hebt.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.525677817578812.1073741831.100004097945883&type=1&l=30d97af60e

Op de link hierboven kun je het zien.

  • 09 September 2014 - 08:51

    Manon - Activity Int.:

    Hoi Leanne! Wat een leven zeg.. Klinkt goed! :-) Hoop dat het snel door zal gaan met de baantjes; ik ga heel hard voor je duimen! Groetjes uit het verre Enschede, Manon - Activity Int.

  • 09 September 2014 - 10:00

    Natascha:

    Joh, wat supervriendelijke mensen, zeg! Wat geweldige ervaring heb je beleefd! Succes met baantje zoeken. Heb vertrouwen in je! Groetjes van natas

  • 09 September 2014 - 14:40

    Herman Frea Coes:

    Hi Leanne,Wij hebben weer genoten van je verslag !!! Wat een wereld reiziger ben je toch,wat een onder zoeker,leuk !! Volgende de keer komt het nieuws dat je tot je oren in het werk zit en dan kun je weer zonder te rekenen hoe veel geld je nog hebt met de taxi gaan .je gaat nog maar even verder met je ontdekking tours en wens je het aller beste om zo snel mogelijk een leuke baan te vinden ,komt goed!!!!

  • 09 September 2014 - 21:15

    Eric:

    Heeeej Leanne,

    klinkt als een mooi avontuur. Komt vast wel goed met dat baantje, top om te lezen wat je allemaal meemaakt. Als ik het zo lees kom je heel ontspannen over, stoer hoor! Geniet ervan ik blijf je blog zeker volgen.

    groet'n uut Grunn,

    Eric

  • 10 September 2014 - 10:59

    Luuk En Corrie Schumer:

    Hallo leanne , wij hebben jou belevenissen gelezen en spannend wat je allemaal doet .Petje af , wij hopen dat je binnenkort werk krijgt want je bent nog lang niet klaar daar , dat hoor en lees ik wel.Nog veel spannende en plezierige tijd en we blijven op de hoogte groetjes corrie en luuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Innisfail

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 20294

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: