Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

21 April 2015 | Australië, Melbourne

Zaterdag nacht ben ik toen ik koud regenachtig Melbourne aangekomen.
Ik ging met een skybus naar het station en vandaar heb ik de tram (!) genomen naar het hostel. Je kon daar de hele dag inchecken dus zelfs na middennacht nog.
Zondag heb ik toen maar gelijk een andere spijkerbroek erbij gekocht. Ik had er maar eentje. Het was gelijk ook de eerste keer na ruim 8 maanden dat ik een lange broek aan deed.
Als het hier waait dan is het wel een beetje koud maar als de zon schijnt en het waait niet dan is het met een trui te warm. Melbourne is een grote stad. Het is ook ouder dan Brisbane dat kun je ook aan de gebouwen zien. En is erg mooi om te zien.
Maandag ben ik met een Nederlands meisje en een ander meisje naar een toren geweest. Het Eureka skydeck. 86 verdiepingen hoog en je kreeg een heeeel mooooi uitzicht over de stad. Heeel erg mooi om te zien allemaal. Echt cool.
In de middag ben ik naar een ander hostel gegaan want daar waren ook wat die ik nog kende van Innisfail. Erg leuk om hen weer te zien. Hier zijn ook nog meer uit Innisfail maar die heb ik nog niet ontmoet. Ook heb ik contact met een paar doven hier en die hoop ik ook nog een keertje te ontmoeten hier :)

Ik weet niet hoelang ik hier blijf want ik heb nog 6 weken in Australie en Uluru is echt een ding wat ik sowieso wil zien. Ik blijf hier zolang ik het leuk vind en als ik het zat ben dan ga ik gewoon weg.

  • 21 April 2015 - 16:13

    Herman En Frea Coes:

    wat fijn dat je over al zo kunt genieten en wat is het fijn dat je over al op je eigen manier je tijd kunt in delen !!! Het is dus nog maar 6 weken dat je daar in Australië bent,WoW,wat gaat de tijd snel als je Fun hebt !!! Wij wensen je nog 6 weken heel veel plezier daar en hopen tot het laast mee te genieten van je interessante ervaringen !!!

  • 06 Mei 2015 - 18:10

    Abraham Mengele:

    Hallo Leanne Bosch

    Wat leuk dat je het er nogsteeds naar je zin hebt!! Ik ga waarschijnlijk terug naar Australie. Denk je dat ik kans maak op werk bij Edari Bananas? Is daar een redelijke uitstroom en instroom can mensen.

    Hoop dat ik iets van je hoor.

    Groetjes

    Abraham Mengele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 20298

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: