Brisbane 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Brisbane 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Brisbane 2

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

18 April 2015 | Australië, Brisbane

De dagen na de Australia zoo heb ik niet veel gedaan. Ik wilde graag weg uit Brisbane want ik had alles al wel een beetje gezien en ik wilde weer iets nieuws. Maar ik kon nog niet weg want ik had mijn gehoorapparaten nog niet.
Donderdag avond ben ik met een paar anderen van het hostel naar de stad geweest. Toen zijn we een paar kroegen afgegaan en dat was heel gezellig. De laatste kroeg was 50 minuten van het hostel af en toen moesten we nog helemaal terug lopen.
Op vrijdag kreeg ik een mailtje dat de apparaten er waren. Die heb ik toen op zaterdag in Nambour opgehaald. Mijn lieve moeder had de apparaten naar de zoon van vrienden van opa en oma opgestuurd. Die wonen in Australie. Het was veiliger om ze daarheen te sturen dan naar een hostel. Dus ben ik zaterdag naar Nambour gegaan want daar hadden zij een feestje en konden we elkaar makkelijk ontmoeten. Daar heb ik ze toen gekregen. Het was wel raar om weer te horen. Ik vond het heel lawaaierig en de apparaten zaten niet fijn. Mijn oor zat vol. Maar nu is het wel weer oke maar ik ben nog steeds blij dat ik ze uit kan doen wanneer ik het wil. Wil voor geen goud horend worden daar ben ik nu ook wel achter gekomen (wat ik toch al wist).
Daarna ben ik naar het vliegveld gegaan en ben ik in de avond naar Melbourne gevlogen. We zouden normaal om kwart over 7 weggaan maar het werd uiteindelijk kwart over 8. Toch kwamen we maar een half uurtje later in Melbourne aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 20300

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: