Dolphin Cruise Moreton Island - Reisverslag uit Redcliffe, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Dolphin Cruise Moreton Island - Reisverslag uit Redcliffe, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Dolphin Cruise Moreton Island

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

09 April 2015 | Australië, Redcliffe

Donderdag heb ik een dolfijnen cruise gedaan. In de morgen werd ik opgehaald bij een hotel hier in de buurt. Toen zijn we naar Redcliffe gereden waar de boot lag. Om 10 uur zijn we toen weggegaan. We hebben eerst een uur gevaren naar Moreton Island. Daar hebben we een uur gesnorkeld bij 2 wrakken van boten die daar voor de kust lagen. Er was daar geen koraal maar wel heeel veeel vissen met ook verschillende kleuren. Daar heb ik ook een schildpad zien zwemmen. Een hele grote. Erg leuk om te zien.
Met de lunch kregen we eten op de boot. Er was kip, garnalen, 2 salades en een plaat met komkommer, tomaat, kaas, wortel en sla. Het was heel erg lekker. Na de lunch kon je nog een uurtje op het strand zonnebaden, zwemmen, wandelen wat je maar wou.
Toen we weer terug gingen hebben we nog een Dugong gezien een zeekoe. En ook heel veel zeeschildpadden. Het was allemaal erg mooi om te zien. Er was 99,7 % kans dat we dolfijnen zouden zien. Uitgerekend onze boot zat bij de 0,3% die geen dolfijnen zien..... Dus ik heb ze helaas niet gezien.
Maar het was nog steeds een mooie trip.
Tegen de avond ben ik weer terug gebracht en toen was ik 5 uur weer bij het hostel.
Daar heb ik toen een ticket gekocht voor het Circus. Cirque du soleil.
Ik had dat al eerder geprobeerd met mijn mobiel maar toen wilde het niet. Ze zeiden dat mijn creditcard niet geldig was. Maar er was wel geld van mijn rekening afgehaald dus ik had een mail gestuurd en gezegd wat er was. Ze zeiden dat ik toen moest bellen.
Dus heeft een vrouw van de receptie gebeld en nu wilde het wel. Dus vanavond ga ik naar het Circus :D
En het geld wordt allemaal weer terug overgemaakt.

  • 10 April 2015 - 09:51

    Tiny:

    Hoi Leanne,

    Leuk om te lezen wat je allemaal onderneemt. Geniet er maar van.
    Al weer veel gezien/gedaan. Allen jammer dat jullie bij de O,3% hoorden die geen dolfijnen zagen.

    Was het circus mooi?

    Groetjes Tiny

  • 10 April 2015 - 22:28

    Herman En Frea Coes :

    wat leuk Leanne,op dat eiland zijn wij toen volgens mij ook geweest!! Wij hebben toen wel dolfijnen gezien,maar geen grote turtles . Die lijken mij ook geweldig om te zien !! Ben je al bij de zoo van Steve Irwin geweest ?? Volgens mij kom je Daar nog tijd te kort !! Het is een geweldig mooi land en veel te doen en te zien !!! Nog heel veel plezier in al je nieuwe ontdekkingen !!! Groetjes Oom Herman en Tante Frea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Redcliffe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 20251

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: