Cirque Du Soleil, Totem - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Cirque Du Soleil, Totem - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Cirque Du Soleil, Totem

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

10 April 2015 | Australië, Brisbane

Vrijdagavond ben ik naar het circus gegaan. Ik ging er heen met de bus. Daarna moest ik nog ongeveer een half uurtje lopen. Voor het circus was er een markt. Maar dat zag ik niet, ik zag gewoon heel veel mensen dus ik dacht 'oh dan is daar het circus wel'. Toen ik ongeveer de hele markt was afgegaan (waar alleen maar eetkraampjes stonden. Een echte markt dus...) kwam ik erachter dat dit niet bij het circus hoorde. Dus heb ik iemand gevraagd waar het wel was. Toen moest ik nog 10 minuten lopen, ik kwam dus uiteindelijk 10 minuten te laat maar zoveel heb ik volgens mij ook niet gemist.
Ik zat bijna helemaal vooraan. Op de 2e rij zat ik helemaal aan de zijkant. Ik dacht eerst dat dat niet zo'n hele mooie plek was maar dat was het wel. Je kon alle stunts die ze deden heel goed zien daar. En als ze vlakbij de ingang iets aan het uitvoeren waren kon je dat ook goed zien.
De circusshow ging over de evolutietheorie. Wat ik toch allemaal onzin vind. Maar het was wel leuk om te zien. Op een moment liepen ze achter elkaar aan zoals bekend is wat ze denken daarvan. Dus aan het begin een aap die nog krom loopt en op het einde was er een zakenman in net pak met een koffer en mobiel die was aan het bellen. En daartussen liepen ze steeds rechterop met knuppels enzo. Op een gegeven moment kwam die zakenman erachter dat ze hem volgden (ze liepen gewoon rondjes) en schrok hij van de wezens achter hem. Dat was wel grappig om te zien want ze pakten zijn mobiel af en snapten niet waar het geluid vandaan kwam (ik ga ervan uit dat er geluid uit kwam). Het is allemaal wel heel veel om te vertellen maar het was wel supergaaf om te zien.
Er was hele harde muziek, ik hoorde nog steeds niks maar ik kon het wel heel goed voelen. Er was veel licht, verschillende kleuren en het bewoog de hele tijd.
Het was dus een superervaring en heel leuk om te zien. Nadat de show was afgelopen na 2 uur had ik dat eerst niet in de gaten. Maar toen stond iedereen op en wist ik dat het afgelopen was :) Daarna moest ik nog helemaal teruglopen naar de bushalte. Er ging nog een bus om 11:22 PM de allerlaatste. Die stopte ergens waar ik niet moest zijn. En toen heeft de buschauffeur mij voor niks gebracht naar de plek waar ik wel moest zijn :D Doof zijn heeft lekker veel voordelen want de heenweg hoefde iik ook al niet te betalen :D :D

Je mocht eigenlijk geen foto's maken maar ik heb er toch ongeveer 30 kunnen maken voordat ik werd gesnapt.

  • 17 April 2015 - 08:44

    Manon- Activity Int.:

    Hoi Leanne! Wat een avontuur weer! :-) Supergaaf dat je hier naartoe bent geweest. Ik heb ze ook 1 keer gezien, vond het ook helemaal fantastisch!! Goed zeg, van die buschauffeur die je verder heeft weggebracht. Gaaf dat er zoveel lieve mensen op je pad komen.
    Geniet er nog lekker van!! Groetjes Manon - Activity Int.

  • 17 April 2015 - 09:20

    Jeannette:

    Hoi Leanne,

    Wat een prachtige tijd heb je daar. Mooi om te lezen.
    En wat een leuke mensen daar!
    Geniet er nog lekker van.

    Groeten uit Haarle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 20253

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: