Australia Zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu Australia Zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van Leannne Bosch - WaarBenJij.nu

Australia Zoo

Door: Leanne Bosch

Blijf op de hoogte en volg Leannne

14 April 2015 | Australië, Beerwah

Dinsdag 14 april ben ik naar de Australia zoo gegaan. Ik ging daarheen met de Greyhound bus. Ik ben de hele dierentuin overgeweest en heb heel veel dieren gezien. Ook andere soorten dan in Nederland dus erg leuk. Het was een hele grote zoo, 100 hectare. De dieren hier hadden ook veel ruimte, meer dan in Nederland en het was supermooi. De omgeving en alles.
In de middag ben ik bij het Crocoseum geweest. Daar was een show met krokodillen (2) Iemand uit het publiek mocht een kleine krokodil van hooguit een meter iets geven. Die krokodil kwam uit het water en toen gaf die ene van het publiek het vlees.
Later kwam er een giga krokodil. Ik weet niet hoelang die was 3-4 meter ofzo. Die zwom rustig in het water. De verzorger wilde hem een dooie kale kip geven maar daar had hij geen interesse in. Dus hij zwom lekker rustig in het 'zwembad'. Later liet de verzorger een grote vogel zien en wilde hij het wel. Hij sprong recht uit het water en hapte er toen naar. Maar hij kreeg de kleine dooie kip. Later lieten ze hem nog de dodenrol ofzo zien. Toen kreeg hij weer iets en daar zat een touw aan. Krokodillen gaan dan heel snel rondjes draaien en dat was de dodenrol. Leuk om te zien.
Tussendoor lieten ze ook vogels rondvliegen door het stadion. Parkieten in allerlei verschillende kleuren en ook 2 keer een hele grote roofvogel.
In de middag ben ik weer met de Greyhound teruggegaan naar het hostel en was ik helemaal munt. Mijn voeten deden zeer en ik was blij dat ik met de bus kon. In de ochtend was daar nog geen plaats en anders zou ik 2 uur met de trein moeten. Een gedoe. Dit was lekker makkelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Beerwah

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

Weer thuis

03 Juni 2015

Laatste dagen Sydney

29 Mei 2015

6 Day Rock Patrol Tour

22 Mei 2015

Last but not least. Melbourne (3)

07 Mei 2015

Great Ocean Road
Leannne

Actief sinds 02 Aug. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 20301

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 04 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: